TEKNİK DESTEK PROGRAMINI İNDİRİN
 


             BT Danışmanlığı ve Bakım anlaşması hizmetlerimiz ...
 
    Hizmet adı Hizmet Açıklaması

Özellik

    







 
  Uzaktan Erişim İle Destek   Firma Bilgi İşlem Altyapısı ister mevcut Internet Bağlantısı ile ister NETLINE Tarafından ücretsiz temin edilecek Modem ile Uzaktan Erişilebilir hale getirilerek gerektiğinde mesai saatleri içersinde hizmet verilebilecektir.
 
  STANDART olarak var.
  Telefon İle Destek
 
Bakım Anlaşması Kapsamında yaşanan sorunlara mesai saatleri içersinde sınırsız telefon ile destek verilmektedir.
 
  STANDART olarak var.
  Periyodik Ziyaret Aralığı
 
Firma, Bilgi İşlem altyapısındaki sorunlar ile ilgili önceden belirlenen haftanın bir iş günü ziyaret edilerek gerekli koordinasyon toplantısı yapılır, ilgili sorunlar çözümlenir ve gerekli güncelleme ve periyodik bakım işlemleri yapılır.
 
  Anlaşmaya göre Haftalık,15 Günde bir veya Ayda bir
  Acil Destek   Bilgi İşlem Altyapısı ile ilgili bir sorun yaşandığında mesai saatleri içerside saat 12 'ye kadar haber verilen durumlarda aynı gün içersinde, 12 den sonra haber verilen durumlarda en geç bir sonraki gün firma yerinde ziyaret edilerek destek verilir.
 
  Anlaşma şartlarında seçim yapılır.
  7/24 Destek   Seçilen Destek kriterleri Hafta içi mesai saatleri dahilinde 5 İş Gününden 7/24 e yükseltilir.   Anlaşma şartlarında seçim yapılır.
   
  Daha detaylı bilgi almak için lütfen müşteri temsilcimizle irtibata geçiniz.
WEB ÇÖZÜMLERİ SUNAR